Att beskriva lycka

Jag har tankt pa det inlagget jag publicerade idag, jag har fantiserat om hur jag ska skriva ett inlagg och beratta att vi vantar barn och vilken lycka vi kanner. Att fa saga att jag ar gravid. Gravid faktiskt! Och sa insag jag hur torrt och hackigt inlagget blev. Jag ar val ingen stor poet, men jag brukade en gang i tiden ha ett ganska okej skriftsprak. Kanske kan jag skylla pa att jag bott i ett engelsktalande land for lange for att svanga mig sadar fint, coolt och malande med svenskan som jag tankt ut i huvudet att jag skulle.

Jag kan konstatera att den lyckan jag kanner ar helt galet underbar och jag vill skrika och skratta hogt och dansa runt runt och hoppa pa bordet. Att beskriva den lyckan vi kanner ar inte helt latt. Men oj vad gott den kanns.

Kommentarer
Postat av: Du + jag och framtiden

Ja ja ja!! Åh så kul!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!! =))

2010-12-20 @ 20:35:21
URL: http://dujagochframtiden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0