det gar bra nu

Idag ringde embryologisten igen och gav senaste status pa vara sota sma embryon, alla 8 har natt det stadie de bor vara idag 6-8 celler. Ett av dem ar under medel i kvalitet, tva ar av medelkvalitet och resten ar over medel aka guldagg! Tre av dem hade redan imorse natt det stadie som de vill att de ska vara ikvall, ett forstadie till blastocystor. Sa pa lordag ar det som sagt dags for en av dem att sattas in. Jippi!!!

Jag mar mycket battre idag, sa det kanns skont. Jag har mycket mindre smartor i magen och kanner mej piggare i huvudet och orkar mer.

Jag har kant mej lite deppig efter aggplockets vandor, men kanner mej nu jatteglad och positiv och ska traffa kompisar ikvall. Jag tror att min nyvunna energi har att gora med alla lyckonskningar och pepp fran bade mannsikor jag kanner och andra som jag inte kanner (men som ar i samma situation som oss ). Det ar harligt att ha en blogg!

Kommentarer
Postat av: akna

det låter ju lovande:)

så spännande!

2010-12-02 @ 20:58:20
URL: http://www.hoppofortvivlan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0