starkt slar det lilla hjartat

Allt gick bra idag, pa ultraljudet sag vi bebisen och det lilla hjartat som slog sa fint och starkt! Det kandes underbart, vi ar sa glada. Jag ar fortfarande kvar pa samma dag som beraknat och allt ser bra ut. Vi ska tillbaka om 2 veckor, lakaren foreslog 3 veckor men da protesterade jag och sa att sa lange kan jag inte vanta. Tokgubbe, inte 3 veckor heller. 

Nu sa har klockan kvart over elva pa kvallen vantar vi fortfarande pa vara vanner som ska anlanda fran Sverige pa ett plan som var forsenat 8 timmar. Vi far ga och lagga oss direkt och sedan mysa och ha skoj imorgon.

ah, vad jag ar lycklig.

starkt slar det lilla hjartat.

starkt slar mitt hjarta for lilla dig.

Kommentarer
Postat av: ia

Åh va roligt!



Men inte scanna för ofta...är väl inte så jättenyttigt för barnet vad jag har hört?!



Men ha en härlig nyårsafton och hoppas era kompisar kom fram till slut!=)



Hoppas också att 2011 kommer att bli ert underbaraste år någonsin!



Kraaaa på er!!



ia och Stefan och svärföräldrarna i Dubai!

2010-12-31 @ 09:33:59
Postat av: Triinu

Hej, hittade lanken till den har sidan nar jag gick genom min gamla mail. Jattestort grattis, ar superglad for er! Kram

2011-01-06 @ 22:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0