den har hönan ar redo

Precis som jag sager,  jag kanner mej som en hona faktiskt med alla agg jag bar pa (varje agg ar ungefar 2cm stora) jag ska ju inte varpa men val aggplockas imorrn.. Vi har vantat pa den har veckan! Det ar sa spannande! Hur manga agg ska det fa ut imorgon, hur manga kommer sedan bli befruktade och kommer vi att fa ett eller fler toppembryon?

Jag maste fasta infor morgondagen, men M har bestallt en taxi tills imorrn bitti som tar oss till kliniken nar vi vaknat sa det kanns inte sa jobbigt. Dessutom kan de inte lata mig vanta nar vi val ar dar, eftersom vi har en tidsplan att folja. Jag kommer att vara latt nedsovd, sa jag far aka hem nagra timmar senare men jag maste ha en ledsagare med mej och inte aka kommunalt hem. M kommer att vara med mej hela dagen sa han ar min sjalvklara vardare. Dessutom tror jag inte att det kommer att vara sa farligt, jag ar mest pirrig och vill att de ska fa ut sa manga agg som mojligt. Godnatt!

TACK for alla fina kommentarer, email och andra kommentarer som jag fatt om den har bloggen. Det varmer oerhort mycket och gor bloggen mer levande tycker jag.

Kommentarer
Postat av: akna

Lycka till!

2010-11-29 @ 19:24:19
URL: http://www.hoppofortvivlan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0