en piggare dag med 8 stycken befruktade agg

8 agg har blivit befruktade, bra utdelning och vi ar nojda sa har langt. Jippi!

Uppdatering senare pa kvallen: man ska nog inte ropa hej om att man ar piggare.. jag mar ganska kasst just nu. Jag hade duschat och glatt mej over att jag madde battre an igar, och antligen skulle jag ivag och traffa mina vanner J och J och sitta inne pa puben och mysa nar Londons forsta sno yr utanfor. Men det gick inte. Jag fick vanda. Jag orkar helt enkelt inte hur mycket jag an vill. Och min vilja ar fasligt stark ska ni veta. Och min optimistiska laggning och positivitet gor sitt till att alltid fa mej att gora allt jag vill, trots hinder. Ibland kan det vara bra och ibland kan det vara galet. Ikvall var det galet, jag ar alldeles for radd om den har chansen till ett barn. Om min kropp vill vila ska den fa vila sa den ar redo for embryona. Jag ar hemma nu och tillbaka pa soffan under tacket. Och jag saknar att inte fa vara med J och J, mina fina vanner, men de forstar och tycker att jag gor ratt.

Jag ar fortfarande svag, mar lite illa och ar allmant svajig. Jag kanner mej svullen i magen och vid aggstockarna, och jag vill verkligen inte reta upp dem mer genom att vara ute och strutta omkring. Nar det galler mej sjalv bara sa gor jag oftast saker andra inte skulle, kanske for att jag ar modig och galen och jag vill sa mycket. Men nu handlar det om ett potentiellt liv som vi skapar, och det ar jag sa radd om och vill ha de basta chanserna for att lyckas. Sa jag backar. Jag ar forsiktig. Jag tar for forsta gangen det sakra fore det osakra.

Och jag gladjer mej over att 8 agg ar befruktade, drar upp tacket och vantar pa att M ska komma hem och mysa med mej, lite pizza och film.

Kommentarer
Postat av: ia

Du gjorde rätt gumman! Var hemma och vila med dig nu när din kropp genomgår alla dessa behandlingar!

Det kommer vara värt det! =)



Kul med denna blogen föresten. Äntligen kan man följa eran resa...annars hade man ju gått och undrat hur det går!



Tack så mycket och ha en trevlig kväll!



(Själv tycker jag det mysigaste som finns är att ligga hemma under täcket med en film, 100 ganger mysigare an puben =)

2010-11-30 @ 19:57:06
Postat av: J (miss unruly herself :))

tack ia, kul med kommentarer och pepp!



och det dar med att tycka mest om att mysa hemma kanner jag igen, bror din ar likadan ;)

2010-11-30 @ 20:49:23
URL: http://missunruly.blogg.se/
Postat av: Sis S

Åh, jag är så glad att det gick bra. Skönt att du är piggare nu. Och just nu är det helt rätt att stanna hemma.



Hörs i morgon om du orkar?

Godnattkram

2010-11-30 @ 22:17:48
Postat av: Jenn

Ohh.. spannande o se hur det gar for er. Jag beundrar verkligen er. Kram Jen

2010-11-30 @ 23:56:34
Postat av: Åsa

Åtta ägg, kanon! Hoppas det blir fina små embryon också. Kram!

2010-12-01 @ 19:33:03
Postat av: Du + jag och framtiden

Tack för påhälsningen! När sker återföringen? Önskar dig lycka till med allt!

2010-12-01 @ 19:39:51
URL: http://dujagochframtiden.blogspot.com/
Postat av: J (miss unruly herself :))

Tack alla fina manniskor som hejar pa oss :)



aterforeningen sker pa lordag av ett blastocyst embryo, yay!

2010-12-01 @ 19:59:14
URL: http://missunruly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0