Sprutdag 14

Idag ar det fredag och jag missar en rolig julfest med finaste vannerna.. Jag vet, man kan ga dit fast man tar det lugnt och inte festar. Men jag kanner att biverkningarna haller mej hemma, jag har ingen ork och dessutom ar jag urdalig pa att ljuga. Jag ar en oppen och kanslig person som "wear my heart on my sleeve". Hur sager man det pa svenska? Nu har jag uppdaterat bloggen och fixat och haft mej sa jag ar alldeles mosig i huvudet.. det ska bli harligt med annu en hemmakvall med M. De sager att man ska leva som vanligt nar man gor IVF, men mitt liv ar valdigt annorlunda utan alla girly drinks och pubbesok maste jag erkanna. Partyprinsessan ar nu en hemmaekorre varje dag, och inte klagar jag alls.. det ar mysigt. Men nar M kommer hem blir det JATTEmysigt.

IVF uppdatering for dagen: sista Gonal-f sprutan ikvall!

Kommentarer
Postat av: Mia

Heeej!



Hittade din blogg via ivfbloggar.

Ville bara säga att jag håller tummarna för att det ska gå vägen för er!!

Många kramar från en annan kämpare :)

2010-11-26 @ 22:59:06
URL: http://swimmia,blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0