I natt ska jag sova extra gott!

Alldeles nyss kom home delivery med den nya kudden jag bestallt, jippi! Sa har ser den ut:-

Jag har i nulaget en vanlig kudde som jag bullar upp mellan benen, for att ligga mer pa sidan och inte ligga direkt pa magen. Jag sover bast pa mage i vanliga fall, men nu nar magen blivit storre sa kanns det konstigt att ligga pa den. Dessutom buffar varan lilltjej nar jag lagger mig pa magen tills jag vander pa mej, och jag brukar vakna och flytta mig snallt efter nagra envisa buffar. Sotnos dar!

Jag har last och hort att denna mirakelkudde ska gora somnen annu battre, och ska vara vart ca 600 kr som den kostade. Den rekommenderas av barnmorskor och mina gravida vanner alskar den. Den kan man anvanda som amningskudde nar lillbebben kommit ut ocksa, sa den kommer till anvandning aven efter graviditeten hoppas jag.


Tadaaaa! Nu hoppas vi pa sotare drommar for bade mig och lillprinsessan!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ser ut som nat jag skulle behöva! Men du, hur sjutton gör man när man maste vända sig? Kudden ser ju sa stor ut. :)

2011-04-12 @ 15:42:35
URL: http://parislisa.blogg.se/
Postat av: akna

hihi, en till som pritesterar när mamsen inte ligger skönt:)

Kudden ser skön ut, jag köpte en amningskudde på ullared som ajg använder i sängen, funkar rätt bra det med. Om inte annat avlastar den magen!



Hoppas du får en fin helg!

kram

2011-04-15 @ 19:46:48
URL: http://www.hoppofortvivlan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0