mera sommarvarme till alla!

Visst var det varmt och skont i helgen? Ahhhhhhhhh, jag alskar det fina vadret!

Jag och M spenderade en hel del tid i helgen i Hampstead Heath och pa var terass:-



Det blev mjukglass i parken, och sedan lite mer plantering av kryddor och blommor samt ett nytt spannande parti Scrabble pa terassen som jag tog hem. Till Scrabble avnjot vi mina hemmagjorda Piadina (som jag at forsta gangen i Rimini for ca 10 ar sedan och har sedan dess gjort min egna variant pa tortillabrod stekt med mozzarellaost, parmaskinka, nymalen svartpeppar, nagra stank god olivolja och valfri sallad/basilikablad i. Enkelt och supergott!)

Sa har ser en Piadina ut:-



Och vadret ser lovande ut infor pasken nu:-



Pepp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0