senaste tidens cravings

den har mjolkchokladen ar ljuvlig...

denna mandelschoklad smakar som "mandelsplitter" som en gang fanns i Paradis-asken...mums!

Jag fick marangsuuuug och det har blivit nagra stycken marangbakelser i forra veckan...

och sa bakar jag muffins saklart som jag gor varje vecka! chocolate chip till mej och blabar till M.

Jag fick veta nyligen att jag inte har gatt upp nagonting under graviditeten, utan ned tva kilo sedan inskrivningen pa sjukhuset (jag har namligen inte vagt mig aven om alla pratar om viktuppgang och sant nar man ar gravid. Har dock nu kopt min forsta vag sa jag kan folja utvecklingen och uppgangen under resten av tiden) Sa jag tror att mitt sotsug kombinerat med hyfsat nyttig mat ar okej. Vi kan val saga sa iallafall.. Tack mamma och pappa for en utmarkt amnesomsattning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0