sommarpicnic och terasshäng

Sa har pa onsdagskvallen mitt i veckan, njuter jag fortfarande av den fina helgen vi hade. Stralande sommarvader med bara fotter i grongraset och picnic i parken. Vi lag och lyssnade pa svensk radio i ipaden pa en filt och at glasstrutar och jordgubbar:-



Sedan strosade vi till leksaksaffaren i Hampstead och kopte oss ett bradspel: Scrabble=Alfapet. Vi varstadade terassen med skurande av grillen och planterade lite fler plantor, tre olika sallader och en solros i en solgul hink. Efter det belonade vi oss med en spannande match i Scrabble i solskenet, och det resulterade i att M vann och jag brande min arm lite i solen.


Sedan grillade vi, och det blev fantastiskt gott! Vi drack ett alkoholfritt mousserande rosevin till, och det var forsta gangen det alkoholfria alternativet smakade lika gott som riktigt vin. Tack Marks & Spencer!

Sa om jag far bestamma vill jag bara ha sadana har harliga helger framover. Helt underbart. Dessutom kande M sparkarna fran var lillprinsessa nar han la handerna pa min mage for forsta gangen i helgen, vilken lycka att dela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0