i vantans tider...

...far man intressera sig for annat ibland sa man inte blir knasig. Knasig av att stirra pa forlossningsdatumet och bara vanta. Vanta och klappa magen och dagdromma.

Da kan man till exempel ga ut pa var soliga terass och vattna mina vaxter. Jag har drivit upp dem fran scratch (fran jattesma sma fron faktiskt) och ar ganska stolt over att en del av dem faktiskt blev nat riktigt bra av. Vi har haft mycket gladje i matlagningen av mina orter som persilja och graslok, men de borjar nu sjunga pa sista versen och ar inte sa mycket att skryta om. Kryddor kanns ocksa som en sadan dar grej som man lyckas latt med. Det har aven blivit ca 3 jordgubbar, men nufortiden blir det inga fler.

Men nu ska ni fa se hur vackra mina tomater ser ut, och jag ar allt lite stolt:-




Och sa en statlig solros i gul hink ar ocksa nagot jag lyckats med for forsta gangen:-





Kommentarer
Postat av: akna

Åh vad,spännande att det snart är dags! Jättefin mage har du fått också:) lycka till! Kram

2011-08-21 @ 23:03:38
Postat av: Carro

Hur går det för dig? :-) Har det kommit någon liten bebis?



Kram

2011-08-30 @ 19:28:59
URL: http://carolinatjader.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag undrar så hur det är med er? Hoppas att allt är bra :-)



Kram

2011-09-03 @ 15:08:50
URL: http://carolinatjader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0