Award

Jag tittade in hos http://dujagochframtiden.blogspot.com/ och hon har fatt en award som hon bland annat skickat vidare till lilla mig. Tusen tack!

Man ska svara pa fragorna och sen skicka vidare.. hm, jag onskar jag kunde men jag har inga bloggvanner som inte redan fatt awarden.

Jag tycker att det ar en kul ide och har kommer mina svar:

Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
"Medan jag gjorde det mindes jag proven som jag hade gatt igenom, allt som jag hade lart mig och allt jag kunnat astadkomma.."

Vad var det senaste du såg på tv?

"This morning", lite morgon-tv imorse nar jag gjorde mig iordning.

Borsett från datorn, vad hör du just nu?
Lite tv i bakgrunden, bilar som kor forbi utanfor pa gatan.

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag tog tunnelbanan till Liverpool Street och lunchade med mina fd kollegor - pasta vongole, tiramisu och massor med snack och skratt.

Vad har du på dig?
Mitt snygga och skona nattlinne, som ar sa fint att man nastan kan ga ut och dansa i det! (som jag kopte i San Fransisco nar jag halsade pa varldens basta kompis Kellam.)

Vilken var den senaste filmen du såg?
Vi sag en Beck-film igar kvall, minns ej namnet pa den. Vi far sadan abstinens ibland av nagot sa typiskt svensk som en deckare i Stockholmsmiljo, och da funkar Beck el liknande finfint.

Skulle du överväga att flytta utomlands?

Jag bor ju utomlands och det ar underbart! Och beslutet att lamna Sverige ar ett av de basta beslut jag tagit, man far uppleva nagot som andrar ens hela tankesatt och vasen pa sa manga olika satt... och alla som gjort detsamma vet precis vad jag pratar om. Det ar nagot jag onskar att alla skulle fa uppleva, sarskilt svenskar (! ouch, det har gillar inte svenskar att hora sa forlat om jag ar brutalt arlig.) Sverige ar mitt hemland som jag alskar men jag langtar inte efter att flytta tillbaka dit. Det enda som lockar dar ar mina systrar med familjer och mamma och pappa, och alla fina vanner som bor dar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0