Idag har vi sett det basta vi har

via ultraljud och lillbebben har vaxt som den ska! Bebisen mater till och med lite storre an vad som var beraknat idag, sa det kanns underbart skont. Starka hjartslag! De fann platsen i livmodern dar det varit en blodning, och vi blev forst ganska oroliga... Men lakaren sa att det viktigaste ar att bebisen vaxer som den ska, och att jag inte har ont och bloder. Jag har last lite runt pa internet och det verkar som jag gjort det ratta och vilat mycket. Man ska inte anstranga sig det minsta, inte ens bara matkassar fran affaren.

Vi ar i vecka 9 nu, och sa langt har vi aldrig gatt tidigare med en frisk och sprattlande bebis. Bebisen vaxer och mar bra och det kanns fantastiskt! Visst ar man pirrig och vill att tiden ska passera snabbare, men det kanns anda riktigt bra. Jag tror pa var lilla fina alskade.

Ikvall ska vi vara svennebananer och fixa lite tacopaj och titta pa "Twin Peaks". Vi har dille pa bra tv-serier och det var ju 20 ar sedan jag sag den och for M ar det forsta gangen. Jag gick pa gymnasiet nar serien gick och jag minns hur vi pratade om senaste "Twin Peaks"-avsnittet varje vecka i skolan, den serien ar sa cool och lite sinnes - precis som jag gillar det.

(Insag just nu att skrev att jag gick pa gymnasiet for 20 ar sedan, later inte det som om jag ar gammal?! Shit. Jag AR ju inte det, det bara later sa. Jag ar ju ung och frasch och i mina basta ar om du fragar mig. Underbart harligt att vara just 37 faktiskt. Yay!)

Kommentarer
Postat av: Susie

Underbart att hora att det gar som det ska. En (lugn) dejt i nasta vecka kankse? Puss

2011-01-12 @ 23:14:20
Postat av: Sis S

Unga fräscha pinglan!

Ja tänk det växer så det knakar, vecka nio nu, och det går ju så bra. Mysigt med Twin Peaks. Kanske man skulle införskaffa. Vi är helt hooked på Mad men och kollar 3:e säsongen igen.

Kram S

2011-01-17 @ 21:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0