vecka 11 ar det full rulle darinne

Vi har varit pa ultraljud och sett var lilla alskling. Han eller hon har vaxt jattemycket igen och var verkligen rorlig! Vi kunde inte sluta le nar vi tittade pa bilden medan hon matte var bebis och kollade sa allt sag bra ut. Det var det basta jag har varit med om hittills. Jag har svart att hitta ord for att beskriva kanslan jag kande inom mig, sa fin och vacker och bra var lilla bebis ar. Och hela tiden rorde den sig med armar och sma benen och lag med ansiktet nedat, sa vi fick ingen jatteskarp bild den har gangen. Men har ska ni fa se, tank ansikte nedat och sa borde ni se:-



Vi hade ocksa var "graduation from Early Pregnancy Clinic", vilket betyder att vi gar over till den vanliga Antenatal Clinic fran och med nu. Antenatal Clinic ar vanliga modravarden dit alla gravida kommer, vi kommer dock att fa en speciell barnmorska som foljer oss som vet var bakgrund och haller extra koll pa mig med mediciner, besok och ultraljud.

Jag har fatt en liten mage och allt kanns underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0