allt blir verkligare (varning for extremt sota saker!)

I forra veckan har vi handlat en del till lillprinsessan. Det ar sa roligt. Och dyrt. Vi ar bada benagna att inte snala alls nar det galler att kopa saker till varan lilla tjej. Nar vi tex skulle valja madrass till hennes spjalsang, sa blir det ju att varfor ska vi ta den har mycket bra kvalitetsmadrassen for £70 nar vi kan kopa den har med "air cool max system" som regelerar att hon inte blir for varm for £95. For en liten madrass! 

Det ar sa mycket saker vi ska ha till henne, det kostar ja men det ar sa roligt att handla och det blir sa bra och fint till henne. Vi har fulla listor kvar med saker att handla, men nu borjar det likna nagot nar det kommer till mobler till hennes rum.

Har ar skotbordet (med ett presentset i rosa som star dar pa som hon har fatt av min fore detta kollega S):-




Och har ar spjalssangen, som ar en sa kallad co-sleeper cot. Har ingen aning vad det heter pa svenska, men det ar en sang som man kan falla ned ena kanten pa och stalla intill var sang och pa sa satt sova bredvid henne men att hon har sin egen sang. Mina kompisar som har sma bebisar alskar att kunna amma mitt i natten och lagga ner henne bredvid pa detta sattet sa jag har gatt pa deras tips. Verkar fiffigt! Det ar inte klart och baddat an, men lite halvfardigt nu ser det ut sa har:-



Vi kopte en Baby Bjorn orginal (barsele) ocksa:-

\

Och fina klader och sant gulligt (fina monster och fargglatt precis som sin mor och far):-



Ni maste kolla in detaljen, varldens kanske sotaste lilla bakdel:-



Och maste ocksa visa krokko-dressen, alltsa jag vill ata upp den redan innan hon ar i den:-







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0