dunkdunk dunkdunk dunkdunk dunkdunk dunkdunk dunkdunk

Jag fick hora lillbebbens hartslag hos min GP! (GP= General Practitioner. Alltsa en allmanlakare man har i sitt bostadsomrade, motsvarar val svenska vardcentralen)

Jag skulle dit och fa recept pa mina mediciner, da han fragade om jag ville hora hjartljuden. Om jag ville?! Jag la mig pa britsen och blev alldeles pirrig i magen... han hittade forst mina hjartljud, flyttade runt, mina hjartljud igen, flyttade runt... och dar nedanfor naveln hittade han lillbebbens snabba hjartslag! Dubbelt sa snabba som mina, som en liten hare, som en galopperande hast. Jag blev alldeles tarogd och overlycklig. Allt ar bra med det finaste vi har. Sa skont att fa hora det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0