International Women's Day igar kommer med ett viktigt budskap till oss alla

Jag har tyvarr inte skrivit en bejublad text idag heller till kvinnodagens ara, men just nu bakar jag semlor samtidigt som jag tar del av allt material pa internet som skrivits och/eller lagts ut igar pa kvinnodagen den 8 mars 2011. Det finns sa mycket viktigt och bra som sags.

Den har videon innehaller ett kort men entydigt budskap om hur viktigt det ar att fortsatta kampen for kvinnors rattigheter. Det finns massor med information pa deras sida, dar man aven kan posta ett budskap for att visa sitt support. Jag har gjort det och jag hoppas att fler gor det. Ta garna en minut av din tid och lyssna och tank efter:-

http://youtu.be/MKwp5cwqrdo

If we aren't equal everywhere, we aren't equal anywhere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0