jag har kant lite fladder i magen!

Det har har nu hant nagra ganger, jag visste inte vad jag skulle tro forst. De sager att man kan kanna som ett litet fladdrande i magen om man har tur sa har tidigt, aven om det kan droja upp till vecka 20-22 nagonting innan man kanner sparkar. Men jag har kant en liten rorelse! Och nar jag pratade med min syster som varit har i veckan och har erfarenhet av fyra graviditeter, sa sa hon att hon kant rorelser valdigt tidigt ocksa. Och jag borjar tro att det ar sant, att det var var lilla alskling jag kande.

Forsta gangen i slutet av vecka 15, jag skulle korsa gatan och kande en liten rorelse i nedre delen av magen. Jag stod stilla nar jag korsat vagen, "vad var det?". De sager att man inte vet om det ar tarmrorelser eller om det ar bebisen man kanner, men jag tycker det kanns annorlunda nu.

En gang till forra helgen nar jag och M lag och kollade pa film, och jag andrade stallning sa fladdrade det till igen. Lycka! Sedan i mandags morse nar M pussade mej hejda och gick till jobbet kande jag det igen. Godmorgon pa dej ocksa!

Att fa kanna sin bebis i magen ar bland det basta jag kan tanka mej. Livet ar sa vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0