Kära lilla krumelur – jag vill aldrig bliva stur

Titta vad jag ater for rostbrod minsann! Jag tycker inte om kanter pa rostbrod, har aldrig gjort... Jag tar ocksa bort kanter pa alla ostar fast man kan ata dem... och jag ar ganska petig med att maten ska vara "ny" och jag tycker inte om att ata upp rester. Jag gillar inte heller nar folk blandar ihop maten pa tallriken, for det ser sa grisigt ut. Det har ar ett beteende som jag haft sa lange jag kan minnas, och jag trodde att det skulle bli lite battre nar jag blev vuxen. I-landsproblem helt klart, sa det far val forbli mina sma egenheter... har ni nagon sadan har lite charmig egenhet?

Jag kanner mig lite tramsig som koper brod som ar halvgrovt men inte smakar grovt utan kanns som vitt brod (namns i reklamen for att lura i barn nyttigare brod, hihi). Dessutom med kanterna bortskurna redan, genious!

Tadaaaa, det perfekta rostbrodet presenterar jag har :-

Kommentarer
Postat av: Du + jag och framtiden

Det är bra att ha lite barnasinne kvar!! =)

2011-03-25 @ 07:48:40
URL: http://dujagochframtiden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0