mammaklader

Jag har kopt mer och mer mammaklader, det ar ganska kul! Jag insag att jag inte kunde bara kopa klanningar som var skurna sa att man far plats med en mage hela graviditeten ut... Eftersom jag aldrig har byxor pa mig och alltid klanning eller kjol (nagon enstaka gang pa de senaste aren kan jag haft byxor, kanske pa jobbet i nagon kostym eller sa), behovde jag handla lite strumpbyxor som inte skar in i magen pa mig vilket inte ar sa behagligt. M ar sa radd om mig och var lilla alskling sa han fick insistera nagra ganger pa att jag faktiskt maste anvanda riktiga mammastrumpbyxor numera.

Sadana har har jag en hog nu, sa jag kan kla pa mig ordentligt som en gravid kvinna i vecka 20. Look:-



Jag passade pa att skaffa lite hemmamysklader ocksa, jag gar mest runt i mina fina nattlinnen nar jag ar hemma annars... Men nu blev det shorts och linne. Ett rosa linne till och med, det forsta rosa som finns i min garderob... nej, det andra (jag kopte en rosa klanning till julfesten pa jobbet for tre ar sedan, jag brukar tanka sa nar jag shoppar att jag ska ta nagot ovantat.. Man kan saga att jag gor lite revolt till och med mot mig sjalv, det ar liksom inprogrammerat att nastan alltid gora nagot ovantat och att ga emot rutiner och trams sa livet blir lite roligare. Och snygg ar jag i den klanningen, den ar rosa men den ar ju inte elegant kvinna eller puttinuttrosa utan en fin och udda flower power och nastan lite rockig. puh. vilket utlagg!).

Sa har mysig och moderlig ser jag alltsa ut i mammaklader:-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0