Tankar

Jag kan inte sluta tanka pa en bloggkompis som nyligen gjorde IVF, och det misslyckades. Igen. Jag kanner sa med dem, och jag grubblar mycket pa varfor livet ar sa orattvist. Jag blir sa himla ledsen, och det kanns sa konstigt att blogga pa om min lyckliga graviditet och om mina mammaklader eller om man ar en feministmamma eller inte.

Det ar ju latsasproblem jamfort med att vilja bli foraldrar och att fa kampa hart for att fa bli det... Vi om nagra vet ju hur det kanns.

Jag onskar det fanns nagot man kunde gora.

Kommentarer
Postat av: Du + jag och framtiden

Ja tänk om man något kunde göra... Ofrivillig barnlöshet är inget jag önskar min värsta fiende ens... Å du, Tack för ditt grattis!

2011-04-04 @ 20:48:46
URL: http://dujagochframtiden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0