uppdateringar efter underbart besok

Allt ar toppenbra, jag har bara haft fullt upp och inte hunnit uppdatera bloggen...

Vi har haft fint besok fran Sverige, i form av min fantastiska storasyster A och tva av hennes gullungar som kom i sondags. Nu har de precis akt till flygplatsen, och det ar sa konstigt tyst och tomt i lagenheten. Min systerdotter I ar 8 ar och min systerson S ar 5 ar, sa nog har det varit full fart hela tiden! Det har varit sa himla kul att ha dem har alla tre, och mysigt att hitta pa olika saker tillsammans hela dagarna.

Vi har varit pa Natural History Museum, London Aquarium, Dinsoaurie event, uppe i utsiktshjulet London Eye, varit pa mysiga restauranger, lekparken, samt poserat framfor Big Ben etc och spelat en himlans massa Kinect (rena rama traningspassen!) hemma hos oss. Vi har haft det larorikt och kul och mysigt. That's the way I like it!

Och jag kan inte lata bli att tanka nu, att nar var bebis har kommit och kanske blir lite storre sa kommer vi att prata med hans eller hennes kusiner S och I om nar de var i London den har gangen... "Kommer ni ihag nar ni var i London och er lilla kusin fortfarande var i magen?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0