Valkommen till varlden lilla tjejen.

Jag ar sa glad! Min van L fick en dotter i onsdags. Hon bor i norra Sverige nufortiden och vi ses inte sa ofta, men vi har varit vanner valdigt lange (sen gymnasiet) och hon betyder jattemycket for mig. Det ar sa roligt att hora att allt gick bra och att hon nu ar mamma. Coolt! Spannande ocksa att vi efter sisadar 20 ars vanskap, bada far vart forsta barn pa vart 38:e ar har i livet.

Det lustiga var att jag hade en drom om L och hennes graviditet for ett tag sedan, den var sa verklig. Jag skrev och berattade vad jag dromt i ett email till henne for nagra veckor sedan: jag dromde att hon fodde sitt barn 9 dagar innan beraknat fodelsedatum och att allt gick bra.

Vi skrattade bort det lite, eftersom de flesta forstfoderskor far barnet lite efter beraknat fodelsedatum. Och sa var det for hennes syster och mamma ocksa tror jag. Dessutom ar varken L eller jag sadar skrockfulla och tror pa tecken som drommar etc.

Men sa kom hennes lilla tjej 9 dagar innan beraknat fodelsedatum! Sa kalla mej synsk nu ;)

Men visst var det lite lustigt iallafall?

Viktigast och bast var iallafall att hon kom ut och mar bra. All lycka onskar jag min van L och hennes M och deras lilla knodd nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0