efterlangtat 3D/4D ultraljud

alltsa, vi var pa privat ultraljud i lordags - och det var FANTASTISKT! forst gjordes vanligt 2D ultraljud dar de mater henne och man far en tillvaxtrapport, det var naturligtvis det viktigaste... att bara fa se henne och veta att hon mar bra och vaxer som hon ska.

bonusen var sedan att ligga dar och titta pa henne sedan pa storbildsskarm i 3D/4D; nar hon oppnade och stangde munnen, boxades med de sma armarna och benen, sog pa handen, gaspade och gjorde andra rorelser och miner. det var sa vackert! vilken upplevelse! hon som utforde ultraljudet sa att hon var en aktiv bebis (och jag tyckte hon kandes lugn just da hihi) och att hon har knubbiga kinder och andra roliga kommentarer. vi fick filmen pa dvd sa vi kan titta pa henne om och om igen... hon ar det basta som finns!

och hon har definitivt fatt de knubbiga kinderna fran mig, sa sott! och hon har M:s fina mun och haka, det var jattetydligt.

vi firade med att kopa lite klader till henne:-





Kommentarer
Postat av: ia

Wohoooo va spannande med 3/4D!!! =)



Sötaste bebisen måste jag säga...fast jag tycker mest hon va lik faster ia! Hahahaha...nära...I wish!



Puss pa er alla 3!



ia

2011-05-24 @ 18:20:06
Postat av: J (miss unruly herself :))

Jaaa ia, det var jattespannande! och hon far sa garna bli lik dig :)



mmmmm haller med - visst ar hon den sotaste bebis man nagonsin sett, jag ar helt objektiv ;)



puss pa dej oxa, varldens basta faster!

2011-05-25 @ 14:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0