Glada dagar i bilder

Jag har varit snal med att uppdatera bloggen, men jag har som vanligt varit flitig med kameran.
Detta ar en del av vad jag planterat pa var terass, ska aterkomma med resultatet sa har langt. Det har vaxt riktigt mycket! Ni med stora tradgardar och grona fingrar, forsok att halla er for skratt:-



Min mage i vecka 23:-


Jag har haft cravings efter svenskt losgodis, som tur ar finns det en butik som heter Totally Swedish dar man kan fa diverse godsaker hemkort. Jag handlade godis, svenskt brod, oboy, ostbagar, rakost etc for ca 700 SEK. Har ar godiset, mums!:-


Och limpa med kaviar och rakost, himmelriket....:-


Scrabble pa terassen:-


Matcravings nu igen, en dag friterade vi bananer och at med sirap och vaniljglass. Sa gott!:-


Vi firade 7 arsdag tillsammans min M och jag! Picknick i parken:-


och fina romantiska blommor fick jag:-


Du och jag alskling for alltid!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ni verkar ju ha haft det alldeles underbart, forstar att det inte blir mycket datortid. Gott med svenskt godis forresten.



Jattefin mage!



Har kopt en liknande kudde som du har och sover sa mycket battre!

2011-05-06 @ 11:30:05
URL: http://parislisa.blogg.se/
Postat av: ia

Ååhh vilken fin mage du har..och bara 100 dagar kvar nästan...det är ju ingenting! =)



Ha en trevlig helg!



Kraaam på er!!!

2011-05-06 @ 14:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0