Har ar var fina vagn!

Vi fick var vagn for ett tag sedan, men jag har ju glomt att visa upp den for er har i bloggen! Vi valde mellan en hel del olika vagnar, men Bugaboo vann! Den ar latt att falla ihop och bara upp for trappen i vart hus (vilket jag kommer att gora dagligen), den har sa manga bra funktioner som att vanda den sa de stora hjulen ar fram i jobbigare terrang, men man ska ha de sma hjulen fram nar man navigerar i stadsmiljo mellan borden pa ett fik eller upp pa bussen etc. Den har en fin och bra liggdel och en bra sittvagnsdel, sa vi kan ha den till var lilla tjej i flera ar. Dessutom ar den snyggare an alla andra vi sett, och vi har valt rod basfarg med morkbrun toppfarg. M monterade ihop den pa en gang nar vi fick den fast det var mitt i natten nar vi kom hem sent fran en comedy TV- inspelning i Camden. Jag la mig med fotterna upp i soffan och tittade pa nar M "byggde" vagnen, efter att ha statt upp i 3,5 timmar och lyssnat pa stand-up comedy hade jag fruktansvart ont i benen. Eftersom det var en TV-inspelning sa blev det en del omtagningar och tjoande och jag borde ha forsokt fatt biljett till "disabled arean" (handikappsplatserna) for det var en riktig provning for en gravid kvinna. Kul var det! Och sa har fin ar vagnen:-




Manga av er har sett vagnen pa facebook, M la upp en bild dar han skojade om att den fargmassigt matchar var inredning. Den gor det! Sa har ser bilden han la upp ut (liten men hoppas ni ser anda) :-


Kommentarer
Postat av: Du + jag och framtiden

Vilken häftig!! Så snygg!!

2011-06-06 @ 17:31:25
URL: http://dujagochframtiden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0