Uppdatering - tack och pa aterseende

Jag ville skriva ett inlagg och tacka alla som stottat oss. Om ni bara visste hur mycket vi uppskattar er. Vilket fint stod vi har i motgangar och medvindar. 

Var lilla M har nu blivit 4 manader och ar varldens finaste. Hon ar sa himla kul, charmig och haftig pa alla satt och vis - vi hade inte kunnat dromma ihop nagon sa vacker och stralande fantastisk inifran och ut. Hon ar sin egen person vilket jag markte fran dag ett, fran den forsta sekunden vara ogon mottes. Det ar en helt oslagbar kansla att bli foralder, och vi ar lyckligare an vi nagonsin visste om att man kunde bli. Hon ar solen i vart liv.

Jag kan fortsatta att osa karlek och fina ord i all oandlighet. Vissa kanske suckar och tycker jag ar smorig. Men det ar jag inte. Hon ar vard allt det goda. Hon ar vard allt.

Pa nagot satt blev det en naturlig avslutning pa "vagen-till-vart-barn-bloggen" nar hon foddes. Jag har beslutat att blogga vidare om vart liv som familj, och har valt att gora det under en losenordskyddad underblogg i annat namn. Jag har borjat fila lite pa den nya bloggen och ska slappa den om nagra dagar. Skicka ett email till mig om du vill lasa bloggen pa: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0